نمایندگی فروش خدمات تعمیر قیمت کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت نمایندگی خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

نمایندگی فروش خدمات تعمیر قیمت کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت نمایندگی خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

نمایندگی فروش خرید تعمیر خدمات پس از فروش لیست قیمت آدرس نصب کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی09174935800

کلمات کلیدی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۰
مرداد

اهنمای انتخاب و خرید کولر گازی اجنرال حاره ای مدل ASGA36FETA 
کولر گازی اجنرال حاره ای مدل ASGA36FETA، با قابلیت ایجاد سرمایش در ظرفیت 36000 تولید و به بازار عرضه می شود. این مدل قابلیت پرتاب 25 متری  (در مدلهای 30 و 36) را داشته و دارای 5 سرعت تنظیم پرتاب باد شامل حالت بی صدا و سرمایش قوی می باشد.

بطور کلی کولرهای گازی با ظرفیت 36000 برای فضاهایی با حداکثر مساحت 70 متر مربع مناسب می باشند.

کولر گازی حاره ای تک پنل اجنرال برای تهویه مطبوع محیط از گاز مبرّد R410a استفاده می کند. (گاز مبرّد R410a دوستدار محیط زیست می باشد)

اسپلیت های اجنرال از کمپرسور اسکرال بهره می برند و مونتاژ این کولرهای گازی در کشور تایلند صورت می گیرد.

ویژگی های کولر گازی اجنرال حاره ای مدل ASGA36FETA 

حالت قوی: عملکرد حداکثر جریان هوا ، درحالت سرمایش و فن فعال شده و به سرعت اتاق را به محیطی راحت تبدیل میکند .
چرخش خودکار دو جهته: حرکت نوسانی ترکیبی دمپر ها باعث تغییر خودکار هر دو جهت افقی و عمودی وزش باد میشود .
سرعت اتوماسیون فن: میکرو کامپیوتر جهت پیروی ازتغییرات دمای اتاق ، به طور خودکار جریان هوا را تنظیم میکند .
راه اندازی مجدد: در صورت وجود قطعی موقت برق ، به محض وصل شدن مجددآن ، دستگاه تهویه مطبوع در همان حالت عملکرد قبلی به کار خود ادامه خواهد داد .
تایمر خواب: جهت ایجاد خواب شبانه راحت ، میکرو کامپیوتر به تدریج دمای اتاق را به طور خودکار تغییر میدهد .
برنامه تایمر: این تایمر دیجیتالی امکان انتخاب یکی از 4 گزینه زیر را فراهم میکند :
ON, OFF, ON > OFF or OFF >  ON.

جریان هوای قوی: با طراحی بهتر جریان هوا ، امکان تولید جریان هوا با پرتاب تا مسافت طولانی 15 متر میسر شده است .


ملاحظات فنی انتخاب کولر گازی و اسپلیت
قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی اجنرال به آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.
در صورتیکه لوله های رابط کولرگازی کم مصرف اجنرال اینورتر از قبل بصورت توکار اجرا شده اند و یا فاصله عمودی (ارتفاع ) لوله های رابط بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی دستگاه بیشتر از 10 متر است ، جهت انتخاب کولر اسپلیت مناسب موضوع را قبل از خرید به اطلاع کارشناسان فروش یزد تهویه برسانید.
حداکثر طول لوله های رابط مسی بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی کولرهای گازی یا اسپلیت ها بر اساس ظرفیت کولر بین 10 تا 50 متر می باشد که در صورت وجود چنین فاصله ای بین پنل داخلی و خارجی ، لازم است قبل از سفارش خرید با کارشناسان ما مشورت فرمائید ، زیرا فاصله زیاد و بیش از اندازه بین پنل داخلی و پنل بیرونی موجب کاهش شدید راندمان خنک کنندگی کولر اسپلیت می گردد.
به منظور کاهش موثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت ها ، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد.(تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 در تامین شرایط هوای مطلوب و موردنظر شما و همچنین کاهش موثر مصرف برق شما کاملا موثر است.)

 

 

 

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 
  مشاور فروش:09175956588  پناهی     
  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4
     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1
 شماره ثابت خدمات     07138380677
 

 

  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز
۱۴
مرداد


گروه تاسیساتی یزد تهویه با سابقه ای درخشان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و با ارائه جدیدترین و بهترین برندها و مدل های کولر گازی آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد  


کولرگازی ال جی
یکی از برندهای برتر در زمینه ی تولید کولر گازی، به طور قطع برند ال جی می باشد. این برند تا به امروز با تولید انواع مختلف کولر، سهم خوبی از بازار را از آن خود کرده و توانسته است در سطح ایران و جهان به خوبی مطرح شود.
از آن جایی که کولرهای گازی و اسپلیت ال جی، علاوه بر طراحی زیبا قابلیت های مختلفی دارند، می توانند برای بسیاری از مراکز و مکان ها مورد استفاده قرار گیرند. از جمله ی مهم ترین این ویژگی ها می توانیم به تنظیم و اسکن هوشمند، سیستم محافظ دستگاه در مقابل نوسانات برق، سیستم تصفیه هوا و ... اشاره کنیم.
یکی دیگر از مزیت های این برند، قیمت مناسب محصولات آن است. تنوع کولرهای گازی ال جی سبب شده تا تمامی افراد با نیازها و بودجه های مختلف بتوانند یکی از انواع آن را خریداری کنند. این برند دارای نمایندگان خدمات نصب بسیاری در سطح کشور است، به همین دلیل ارائه خدمات پس از فروش در کمترین زمان به مشتریان صورت می گیرد. بی شک ال جی یکی از بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت در ایران محسوب می شود.


بررسی کولر گازی ال جی
با توجه به برتری قدرتمند کولر اسپلیت بر کولر پنجره ای، مردم به دلایل زیادی تمایل بیشتری به خرید کولرهای اسپلیت پیدا کردهاند. برخی از منازل یک پنجره اختصاصی برای نصب کولر پنجره ای در نظر نگرفته اند و برخی از مردم نیز مایل نیستند که برشی بزرگ در دیوار خانه¬شان برای نصب این کولرها ایجاد کنند. در حالی که برای نصب کولرهای اسپلیت فقط به یک سوراخ کوچک در دیوار نیاز هست که آن هم در پشت یونیت تهویه مطبوع مخفی شده و کولر روی دیوار بهتر به نظر می رسد. کاملا مشهود است که کولرهای اسپلیت نمای  بهتری نسبت به کولرهای پنجره ای دارند. با این حال، در مواردی نصب آن ها می تواند دشوار باشد. بنابراین، باید قبل از خرید ببینید نیاز واقعی شما چیست و کدام نوع کولر برای شما بهتر است.


اثربخشی سرمایشی کولر گازی ال جی
فناوری خانگی ال جی با نام «اینورتر V» عامل موفقیت کولرهای اسپلیت ال جی است. این فناوری در کولرهای پنجره ای ال جی نیز استفاده می شود. این فناوری زمانی به کار می آید که سرمایش موثر به همراه صرفه جویی در برق مدنظر باشد. مزیت اصلی فناوری اینورتر Vاین است که با روشن کردن کولر، کمپرسور با حداکثر سرعت شروع به کار می کند تا به سرعت محیط را به دمای مطلوب برساند. وقتی که اتاق به دمای مطلوب برسد، اینورتر ال جی به تنظیم و تغییر مستمر سرعت کمپرسور می پردازد تا با مصرف کمترین میزان برق، دمای اتاق را در سطح مطلوب حفظ کند. این مزیت اصلی متغیربودن سرعت کمپرسور است که با سرعت کمتری کار کرده و هزینه برق مصرفی را کاهش می دهد. و از این رو، سرمایش نیز بسیار قدرتمند است.
خروجی هوا نیز برای جریان هوای قدرتمند طراحی شده است به طوریکه می تواند دمای اتاق را در یک دقیقه تا ۷ درجه خنک ¬تر کند. پره های چهارجهتۀ خروجی هوا اتاق را به سرعت و به شکل موثر در جهات مختلف خنک می کند. با این حال، می توان پرۀ افقی را با چرخش کاملاً خودکار از مرحله ۱ تا مرحله ۶ تنظیم کرد یا می توان پرۀ عمودی را نیز از مرحله ۱ تا مرحله ۵ در چپ و راست با حالت چرخش کاملا خودکار تنظیم کرد تا فقط بخش خاصی از اتاق را خنک کند. چرخش چهار جهته باعث می شود که جریان هوای کولر در اتاق بهینه باشد صرف نظر از اینکه محل استقرار شما در اتاق کجاست. وقتی جریان هوا به درستی تنظیم شده باشد می توانید تا فاصله ۳۰ فوتی جریان باد کولر را احساس کنید.

فناوری پیشرفته و برتر اینورتر ال‌جی، بدون اینکه هزینه‌های شما را زیاد کند، در گرمای زیاد هم خنکی را به خانه شما می‌آورد

در ۱۰ سال گذشته قدم‌های مهمی برای افزایش بهره‌وری کولرهای گازی برداشته‌شده است. امری که موجب شده به‌جای استاندارد قبلی میزان مصرف انرژی یعنی EER استاندارد جدیدی در این صنعت به نام SEER تعریف شود. این استاندارد جدید روش سنجش میزان بهره‌وری محصولات اینورتر ال‌جی در دنیا را متحول کرده است.
رتبه‌بندی SEER میزان قدرت خنک‌کنندگی کولرگازی را در مقابل دیگر وسایل سرمایشی سنجیده و آن را بر اساس میزان وات بر ساعت محاسبه می‌کند. استاندارد قدیمی EER فقط می‌توانست میزان مصرف انرژی را در یک حالت دمایی بسنجد درحالی‌که در استاندارد SEER می‌تواند انواع حالت‌های دمایی را در طول سال بسنجد و بر اساس آن میزان مصرف انرژی را دقیق‌تر تعیین کند. استاندارد SEER اکنون در کشورهای مختلفی به کار گرفته‌شده و به مشتریان میزان مصرف انرژی دقیق‌تری را نشان می‌دهد. ال‌جی نیز با توجه به تقاضا و استانداردهای بالای کشورهای خاورمیانه از این روش برای سنجش مصرف انرژی محصولات خود بهره می‌برد.
استاندارد نوآورانه SEER و فناوری اینورتر با کاهش مصرف انرژی کاربران، هزینه‌ها و هم‌راستا بودن با اهداف کشور، تحولی در این حوزه به وجود آورده‌اند. برخلاف موتورهای معمولی که به خاطر چرخش مداوم با دور بالا، انرژی زیادی مصرف می‌کنند، موتور اینورتر در کولرگازی ARTCOOL ال‌جی میزان فعالیت کمپرسور را مدیریت کرده و بر اساس میزان دما، سرعت آن را تنظیم می‌کند. امری که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی در وسایلی مثل یخچال و کولرگازی که سهمی ۷۰ درصدی در مصرف انرژی کل خانه را دارند تا حد زیادی کاهش پیدا کند.
کمپرسور اینورتر پیشرفته کولرگازی ARTCOOL ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است، بدون کم کردن قدرت، مصرف انرژی را کم می‌کند. به لطف این فناوری نوآورانه و بی‌نظیر، مصرف‌کنندگان می‌توانند تا ۶۵ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و بدون نگرانی بابت قبض برق، از عملکرد فوق‌العاده و قدرتمند موتور اینورتر لذت ببرند. با توجه به برنامه محاسبه انرژی ال‌جی و ساختار این کمپرسور، این مسئله باعث صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های می‌شود.
به‌علاوه، وقتی دمای اتاق ۴۶ درجه و کمتر باشد، کولرگازی جدید ال‌جی با سرعت بالای خنک‌کنندگی خود می‌تواند تا ۶۰ درصد سریع‌تر خانه را خنک کند. کمپرسور اینورتر پیشرفته ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است دارای دوام بالایی بوده و می‌تواند حتی وقتی دمای محیط بسیار بالاست به‌راحتی کارکرده و بدون افزایش انرژی مصرفی خانه را به‌سرعت خنک کند.
موتور نوآورانه اینورتر کولرگازی ARTCOOL ال‌جی ، به مالکان اجازه می‌دهد در هرجایی از مناطق گرم ایران از هوای خنک و تمیز لذت ببرند و بدون نگرانی در مورد قبض‌های برق، خیالشان از بابت طول عمر بالای این محصول نیز راحت باشد.


اسپلیت و کولر گازی ال جی مدل آرت کول اینوتر 12000 سرد و گرم با کد AV126MTQ، با قابلیت گرمایش کامل و کاهش مصرف انرژی، قابل استفاده برای فضای تا 30 متر مربع (ارتفاع سقف 2.7 متر)، جهت سرمایش و گرمایش می باشد.

ویژگی ها :

کولر گازی دو تکه با قدرت سرمایش و گرمایش

60% صرفه جویی در مصرف انرژی

قابلیت گرمایش کامل تا 10- درجه سانتی گراد

عملکرد کم صدا (19 دسی بل)

استفاده از گاز R410 سازگار با محیط زیست

قدرت پرتاب باد فوق العاده زیاد 10 متر

فیلتر های چندگانه پلاسما، ضد آلرژی، ضد آنفولانزا H1N1

5 سال ضمانت کمپرسور

18 ماه ضمانت کلیه قطعات

نصب رایگان همراه با 5 متر لوله رایگان


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677

  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز
۱۲
مرداد

انواع مدل ها و برندهای ارائه شده توسط گروه تاسیساتی یزد تهویه:



AF50MS3MCEE کولر گازی PAC مخصوص مناطق گرمسیری با موتور اینورتر دیجیتال، 48,000 BTU

AF50MS3MCEE/HC



کولر گازی سامسونگ مدل گود وان AR19KSSS


کولرگازی سامسونگ مدل BETTER AR13KCSD


کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل AR19MQFH


کولرگازی ایستاده سامسونگ اینورتر مدل AF50MS



کولر گازی سامسونگ مدل BETTER AR19KPSD


کولر گازی سامسونگ مدل گود AR25KCFS



کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل AR13MQFH




کولر گازی سامسونگ 18000 مدل AS185EWH 

SPLIT AIR CONDITIONER SAMSUNG AS185EWH

 از کارایی ها و سیستمهای اصلی دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

• کنترل عملیات دیجیتال و نشانگر دما

• فیلتر تصفیه هوای FULL HD

• سرعت خنک کنندگی بالا

• راه اندازی مجدد اتوماتیک

• رطوبت گیر قوی و حالت خواب

• آنتی باکتریال و دارای سیستم محافظتی DOCTOR OF VIRUS

• دارای SMART SAVER برای حداقل رسانیدن مصرف برق

• سیستم توربو برای افزایش فاصله پرتاب باد

• تمیز کننده اتوماتیک

کولر گازی سامسونگ 18 هزار مدل AS185EWH

اسپلیت سامسونگ AS185EWH دارای سیستم تصفیه هوای مناسبی است که قادر است تمام ذرات و آلودگیهای موجود و معلق در هوا را تصفیه کرده و از بین ببرد و رسوبات و باکتریهای موجود در دستگاه را به صورت کاملا اتوماتیک دفع کند . این کولر گازی دارای پرتاب باد بسیار بالایی است که نسبت به سایز دستگاه بسیار بالاتر است و این به کمک بولیور قدرتمند دستگاه امکان پذیر گشته است .

این اسپلیت سامسونگ همچنین دارای سیستم اسمارت سیور است که با هماهنگی بین هوای محیط و دستگاه کمترین میزان مصرف برق را به ارمغان می آورد .





امروزه به دلیل گرم شدن کره زمین تابستانهای گرمتری را پیش رو داریم بنابراین استفاده از اسپلیت ها هرساله افزایش چشمگیری دارد اما این نگرانی وجود دارد که  آیا مصرف برق آنها واقعا زیاد است؟گروه تاسیساتی یزد تهویه با ارائه راهکار های زیر در جهت کاهش مصرف انرژی به یاری شما میشتابد:




1- مراقب باشید که آب وارد لوله های مبرد نشود ، ورود آب به سیستم و لوله های مبرد ، لوله موبین را مسدود نموده و یا به کمپرسور صدمه می زند. در مواقعی که سر لوله ها باز است مراقب باشید آب داخل آنها نرود و همچنین در روزهای بارانی زیر قطرات باران لوله کشی ننمایید ، چرا که ممکن است آب باران و رطوبت وارد لوله ها شود

2-هرگز داخل لوله سیکل مبرد را با اکسیژن تمیز نکنید. این کار باعث انفجار در داخل سیکل شده و با ورود اکسیژن به محفظه کمپرسور و ترکیب آن با روغن کمپرسور باعث آتش سوزی یا انفجار کمپرسور می شود.


3- هرگز دو یونیت داخلی و بیرونی را در اختلاف سطحی بیش از حد استاندارد نصب نکنید این کار باعث جمع شدن روغ کمپرسور در یونیت داخلی شده و برگشت آن به یونیت خارجی و کمپرسور را مشکل می کند و باعث صدمه دیدن کمپرسور می شود.


4- مراقب زانو ها و خم های لوله باشید. مسیری را انتخاب کنید که به حداقل خم کاری نیاز داشته باشد. 




5- محل نصب دستگاه را به لحاظ سرویس و تعمیرات در جای مناسب در نظر بگیرید ؛ تا در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیرات به مشکل بر نخوریم.بهتر است دستگاه را بر روی پشت بام یا تراس نصب نمایید تا در مواقع لزوم به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.



6- نصب دستگاه بیرونی در اطراف مولده های حرارتی و دودکش اشتباه است ؛ زیرا باعث افت راندمان و خرابی دستگاه خواهد شد.



7- محل نصب دستگاه بیرونی را به لحاظ صدا و لرزش و همچنین هوای گرم خروجی آن پیش بینی نمایید. صدا و هوای گرم خروجی از دستگاه بیرونی ممکن است موجب سلب آسایش مصرف کننده و سایرین شود.



8- به سطح و شیب لوله های درین توجه نمایید. در صورت امکان مسیر لوله درین را بدون زانو باشد. در صورت صحیح نبودن شیب درین ، آبهای تقطیر شده جریان پیدا نخواهد کرد اگر آبهای درین تخلیه نشود،بر اثر سرریز شدن آب از دستگاه موجب افتادن لکه بر روی سقف یا چکه آب از سقف می شود. انباشته شدن رسوب در کف زانو ها به مرور موجب مسدود شدن مسیر می گردد. در صورتی که لوله درین بهصورت افقی نصب شود ، شیب آن نباید کمتر از ۱% باشد ، تا آب درین به صورت مناسب جریان یابد.



9- سیم های برق را روی ترمینال با دقت بسته و محکم نمایید. در صورت شل بودن باعث می شود ولتاژ کافی به کولر گازی نرسد و ایجاد اشکال در ترانس و برد الکترونیکی آن نماید



گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز
۱۰
مرداد

در روزهای گرم تابستان هیچ چیز به اندازه یک کولر گازی  حال شما را خوب نمیکند با ایجاد هوای خنک و مطبوع می تواند گرمای تابستان را کمی متعادل تر کند اما ممکن است  در استفاده از آن با مشکلاتی مواجه شوید گروه تاسیساتی یزد تهویه شما را در این زمینه یاری  میرساند:


ارور کولرگازی ایستاده گالانز wall maunted

کد خطا F6=FF06 – مشکل این خطا از موتور PG – بررسی موتور چک کردن سیم های ارتباطی و در آخر خرابی از برد


کد خطا F7=FF07 – خطا از سنسور دمای یونیت داخلی می باشد – خرابی سنسور یونیت داخلی مقدار مقاومت سنسور یونیت چک شود تعویض سنسور و در آخر برد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید


کد خطا F9=FF09 – اشکال ارور مربوط می شود به سنسور پایپ یونیت خارجی  –

سیم کشی چک شود تعویض سنسور و در آخر خرابی از مدار برد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید



ارور کولر گازی اسپیلت وست پوینت

کد خطا E1 – خطای محافظ فشار بالا در سیستم – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E2 – این خطا از محافظ ضد یخ زدگی می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E4 – مشکل این خطا از دمای بالای لوله رفت کمپرسور می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E5 – اشکال این خطا از محافظ جریان زیاد می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E6 – خطای کابل ارتباطی – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا E8 – این خطا از محافظ دمای بالای مقاومت می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا H6 – اشکال این خطا از عدم ارسال فید بک از سوی فن داخلی دستگاه می با

شد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا F1 – خطای سنسور محیطی یونیت داخلی دستگاه – خرابی سنسور یونیت مقدار مقاومت سنسور چک شود – خرابی از مدار برد اصلی – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا F2 – مشکل این خطا از سنسور اوپراتور می باشد – ممکن است خرابی از سنسور پایپ باشد – مقدار اهم سنسور اپراتور چک شود – مقدار مقاومت سنسور پایپ بررسی شود – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا F3 – این خطا مربوط می شود به سنسور محیطی یونیت خارجی – خرابی سنسور یونیت خارجی مقدار اهم سنسور چک شود – خرابی از مدار برد الکترونیک – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا F4 – مشکل خطا از سنسور کندانسور می باشد – خرابی سنسور کندانسور – مقدار مقاومت سنسور کندانسور بررسی شود – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا F5 – اشکال این خطا از سنسور لوله رفت کمپرسور می باشد – خرابی از سنسور لوله کندانسور – مقدار اهم سنسور کندانسور چک شود – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا F6 – خطای اورلود و کاهش فرکانس – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا U5 – این خطا مربوط است به تشخیص تکمیل جریان یونیت ها – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا H1 – خطای یخ زدایی

کد خطا H3 – مشکل این خطا از لورلود محافظ کمپرسور می باشد – فیوز مینیاتور برق دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید

کد خطا H4 – اشکال این خطا از نرمال نبودن سیستم می باشد – فیوز مینیاتور برق

دستگاه را قطع کرده و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید






گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز
۰۹
مرداد


چه مسائلی باعث خرابی کمپرسور کولر گازی می شود


 کثیفی رادیاتور

زمانی که رادیاتور پراز گرد وغبار شود لوله های رادیاتور کندانسور مسدود می شود و مانع از خروج حرارت می شود و همین باعث افزایش کارکرد کولر گازی و اورلود می شود و همچنین متوقف شدن عملکرد کولر گازی می شود.

 


 مسدود شدن لوله های حاوی مبرد

اگر به هر دلیلی لوله های حاوی مبرد مسدود شود و یا دچار مشکل شده باشد ابتدا متوجه میشوید که کولر گازی خنک نمی کند.اگر این مشکل برطرف نشود ممکن است دچار اورلود شده و از باعث خاموش شدن کولر گازی شود.

 


 آسیب های الکتریکی

کولر گازی یک سیستم الکتریکی مکانیکی می باشد.این امر موجب شده که قسمت الکتریکی آن از اهمیت بالایی برخوردار باشد به صورتی که قسمت الکتریکی می تواند آسیب جبران ناپذیری به قسمت مکانیکی وارد کند.لذا در صورت بروز و مشاهده عیب های برقی،حتما از افراد با تجارب بالا برای رفع آنها استفاده کنید.چنانچه عیب های سیم پیچی و فیوز برطرف نشود ممکن است کولر گازی شما برای همیشه بلا استفاده باقی بماند.

 




گِرِید های مصرف انرژی:




گِرِید انرژی کولر گازی بسته به نوع کمپرسور و اینورتر بودن و یا نبودن آن از گریدهای انرژی A++ ، A+ ، A ،B ،C  و D تشکیل شده است. در این گریدها بهترین و کم مصرف ترین کولرهای گازی موجود در بازار دارای برچسب انرژی ++A هستند و بعد به ترتیب +A  و A دارای مصرف بهینه هستند و برعکس گرید های C و D نشان دهنده بیشترین مصرف انرژی است.

استاندارد مصرف انرژی کولر گازی وابسته به عوامل متعددی است که همه در نهایت موجب می شوند گرید نهایی مصرف انرژی آن تعیین شود. از جمله: 

• مدل کولرگازی

• میزان عملکرد دستگاه بر حسب کیلووات (KW)

• میزان سرمایش خروجی دستگاه کولرگازی (اسپلیت) در حالت بیشترین قدرت دستگاه

• میزان باد خروجی دستگاه در حالت بیشترین قدرت کولرگازی

• عملکرد کولرگازی در هر یک از حالت های سرمایشی (کولر گازی ها) و گرمایشی (کولرگازی هایی که دو حالت دارند مانند اسپلیت)

• میزان سر و صدای موتور کولرگازی 


چند نوع ارور در کولر گازی وجود دارد؟

با توجه به گستردگی مدلها و تنوع برندهای کولر گازی، نوع و کد خطای هر مدل با بقیه ممکن است متفاوت باشد. بنابراین از ارائه لیست دقیق ارورها معذوریم. اما بصورت کلی خطاها در کولر گازی به قسمت های زیر اشاره دارند:

اشکال در موتور و فن داخل و بیرون

سنسورهای بخش بیرونی

سنسورهای بخش داخلی

سوئیچ کنترل دمای کمپرسور

سنور ولتاژ

عدم کارکرد صحیح اینورتر

رفتار غیر عادی سیستم

قطعی اتصال یونیت داخل و خارج

خرابی حافظه EEPROM

افت ولتاژ مدار تغذیه

بله دقیقا درست است پیدا کردن عیب دقیق و برطرف کردن آن مستلزم داشتن تخصص کامل درباره تعمیر کولر گازی تراستو ابزار موردنیاز است که در بسیاری از ارور ها این مشکل ساده بوده و شما با دانستن آن قادر به برطرف کردن آن هستید ولی برطرف کردن بسیاری از کد خطا یا ارورها احتیاج به مهارت و تخصص لازم دارد بنابراین می توانید با مشاورین گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمایید.


کولر گازی اجنرال اینورتر کم مصرف ASGS18LFCA

کولر گازی اجنرال حاره ای مدل ASGA30FUTA

کولر گازی اجنرال اینورتر کم مصرف ASGS24LFCA

کولر گازی اجنرال گرید B مدل ASGC24AWT

کولر گازی اجنرال حاره ای مدل ASGA24FUTB




گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز
۰۳
مرداد

 گروه تاسیساتی یزد تهویه در جهت آموزش مشتریان عزیز اطلاعات زیر را ارائه داده است:


ارور کولر گازی اجنرال کاستی:

 خطا EA - اشکال این ارور از باز بودن حسگر دمای بیرونی می باشد - مقدار اهم سنسور  راچک کنیدو می توانید سنسور را تعویض کنید

 خطا Eb -مشکلی است که از اتصالی سنسور دمای بیرونی ایجاد میشود - سیم کشی را چک کنید  و حتما برد را بررسی کنید

خطا EC - علت ارور از باز بودن حسگر دمای لوله تخلیه

 خطا Ed - علت این خطا از اتصالی سنسور دمای لوله تخلیه می باشد - سیم کشی چک شود برد بررسی شود

 خطا EE - در صورتی که فشار بالاو غیر عادی باشد این خطا ایجاد خواهد شد

 خطا EF -  غیر عادی بودن دمای لوله تخلیه منجر به این خطا می شود

 خطا E12 - علت ارور از خرابی فن داخلی  - تعویض فن

 خطا E13 -از غیر عادی بودن سیگنال خارجی این خطا ایجاد می شود

نکات طلایی برای نگهداری از کولر گازی اسپلیت ارائه شده توسط گروه تاسیساتی یزد تهویه:


- هرگز ورودی یک دستگاه بیرونی روبروی خروجی دستگاه دیگر قرار نگیرد. این کار باعث افت راندمان خروجی دستگاه می شود در صورت نصب چند دستگاه کنار هم آنها را پهلو به پهلو یا پشت به پشت نصب نمایید. ورود هوای گرم خارج شده از یک دستگاه راندمان دستگاه روبرو را به شدت کاهش می دهد.



این دستگاه را در مکان هایی که احتمال جمع شدن برف روی آن وجود دارد نصب نکنید

اگر در یک پارکینگ این دستگاه را نصب می کنید توجه نمایید که اتومبیل جلوی آن پارک نشود و راه هوار را مسدود نکند

نصب دستگاه در سایه باعث افزایش راندمان و کاهش مصرف برق می شود. ضمننا استفاده از سایه بان در صورتی که مزاحم گردش هوا نباشد توصیه می شود.



- محل نصب دستگاه بیرونی را به لحاظ صدا و لرزش و همچنین هوای گرم خروجی آن پیش بینی نمایید. صدا و هوای گرم خروجی از دستگاه بیرونی ممکن است موجب سلب آسایش مصرف کننده و سایرین شود.






گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز
۰۲
مرداد

گروه تاسیساتی یزد تهویه در  جهت افزایش آگاهی مشتریان عزیز اطلاعات فنی و آموزشی در اختیار آنان قرار می دهد:


دکمه MODE در کنترل LG 

 این دکمه اصلی ترین دکمه و پر کاربردترین دکمه در ریموت های کولر گازی می باشد. با استفاده درست از این دکمه می توانید از 4 حالت اصلی  کنترل کولر گازی استفاده کنید. نشان ها و تصویر های استفاده شده بر روی این دکمه در هر بار زدن در مانیتور کنترل نشان داده می شود.

دکمه FAN برای جابه جایی هوا استفاده می شود. در این شرایط حالت کولر گازی را حالت پنکه ای می گویند . موتور کولر خاموش است و تنها فن دستگاه کار می کند در نتیجه در تولید گرما و سرما کارایی ندارد و تنها برای جابه جایی هوا و بهبود هوا در شرایط مورد نیاز مورد کاربرد است.

اما دکمه COOL که با نشانگری معمولا به شکل  برف نشان داده می شود وظیفه تولید سرما را بر عهده دارد. در نتیجه می تواند گفت دکمه مخصوص فصل گرما است و در هوای گرم باید کولر گازی با این دکمه فعال شود.

دکمه انتخاب سرعت فن(Indoor Fan Speed Selector) :

با این دکمه میتوانید حالت های مختلفی را انتخاب کنید، این دکمه معمولا میتواند در یکی از چهار حالت قرار بگیرد:  1-کم 2-متوسط 3-زیاد و 4-نامنظم (کوهستانی).

5-دکمه (Jet Cool) یا  (Turbo)

دکمه JET COOL یک گزینه برای خنک سازی محیط با سرعت بالا می باشد. با انتخاب این قابلیت دستگاه به شدت شروع به کار می کند تا هوای اتاق را تا دمای مورد نظر فورا کاهش دهد. TURBO نیز قابلیتی است که دستگاه را مجبور می کند تا در 30 دقیقه بدون در نظر گرفتن دمای محیط اقدام به پرتاب باد خنک در محیط بکند و بعدا دوباره به حالت نرمال بازگردد. از این دکمه ها در زمان هایی استفاده می شود که معمولا کولر خاموش بوده و دمای محیط به شدت گرم شده و نیاز به تهویه و خنک سازی فوری می باشد.



کولر گازی تی 3 جنرال سرد و گرم لبخندی T3GENERAL GNR-18GWN R410


کولر گازی سامسونگ مدل گود AR25KCFS



کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل AR13MQFH


کولرگازی سامسونگ مدل گود وان AR10KSSS


کولر گازی بوراکای سامسونگ مدل

 AR25MQFH

کولر گازی اجنرال اینورتر کم مصرف مدل ASGS12LECA


کولر گازی ال جی اینورتر ال جی مدل NP097SK1

گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677




  • نمایندگی کولرگازی اسپلیت جنرال در شیراز